Atlantic City, Alaska

2010.02.12. 04:03

Well, as far as I remember, about ten years ago, when I first applied for the Fulbright Teacher Exchange Program, I definitely wrote down on my application form that I have no preference as to where I should be placed. By no preference I actually meant ANY state, including Alaska. I really thought I would be able to survive there.

Obviously, at that time I still used to watch TV series, especially 'Northern Exposure'.

When you travel, you learn the most about yourself. During the last couple of weeks I have learnt that I would not be able to survive in Alaska. I am not even sure I will be able to survive in South Jersey if things go on like this. See more pictures of great white Jersey here.

Amennyire emlékszem, nagyjából tíz évvel ezelőtt volt, hogy első alkalommal jelenteztem a Fulbright programra, és egészen biztosan azt írtam a jelentkezési lapra, hogy bárhova szívesen mennék. Ez alatt azt értettem, hogy bármelyik államba, akár Alaszkába is. Tényleg komolyan hittem benne, hogy életben tudnék maradni ott is.

Nyilvánvaló, hogy akkoriban még néztem sorozatokat, különös tekintettel a 'Miért éppen Alaszka' címűre.

Amikor az ember utazóvá válik, magáról tudja meg a legtöbbet. Az elmúlt pár hétben azt tudtam meg magamról, hogy nem tudnék életben maradni Alaszkában. Igazából abban sem vagyok biztos, hogy New Jersey kies déli részén képes leszek erre, ha továbbra is így mennek a dolgok. További fehér képek itt.

 
 
 

 

 

Trackback address for this post::

https://waves.blog.hu/api/trackback/id/tr961751148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása